7 травня 2014 р.

2014 рік – Міжнародний рік сім'ї

  Організація об’єднаних націй проголосила 2014 рік - «Міжнародним роком сім’ї». Цей рік ювілейний – 20-й з моменту проголошення першого Року сім’ї. Щорічно 15 травня всесвіт святкує Міжнародний день сім’ї.
   З сім’ї починається  життя людини, тут відбувається формування її як громадянина. Вона – джерело любові, поваги, солідарності та прихильності, те, на чому будується суспільство, без чого не може існувати людина.
Бібліотеки Добропільської районної ЦБС постійно приділяють увагу роботі з сім’ями, яка об’єднана в цикл заходів «Моя сім’я – моя родина»
   З 2011 року Завидокудашевська і Новоукраїнська сільські бібліотеки пріоритетним напрямком роботи обрали організацію сімейного дозвілля читачів. Інформаційний простір «Тільки родина як вічна зернина на невмирущому полі життя» організовано в Завидокудашевській бібліотеці; тематичні стелажі сімейного читання «Сімейна круговерть» - Новоукраїнська бібліотека, «Сто ідей для дому» - Новодонбаська бібліотека, «Моя сім’я – моя родина» - Ленінська бібліотека. В сільських бібліотеках оформлені виставки, тематичні розкладки  «Мама, тато, я –дружна сім’я» - Никанорівська; «Перлини сімейного добробуту» - Шилівська;  «Я+Я = читаюча сім’я» - Святогорівська.
  Виставка-експозиція «Духовний храм людини: сім’я, родина, рід» об’єднує теми «Тепло сімейного вогнища» та «Родина - територія любові» і викликає неабиякий інтерес  у  користувачів центральної бібліотеки. Продовженням виставки є експозиція робіт народних умільців Добропільського району  « Фантазія  і творчість» на якій представлені  вишивки, роботи з бісеру, квіллінг.
  За побажаннями читачів бібліотекар Завидокудашевської сільської бібліотеки організувала роботу сімейного клубу за інтересами «Гармонія».
 Бібліотекарі організовують і проводять різні форми масових заходів: спілкування з однодумцями, презентації,  родинні свята та бенефіси читача, дні дитячих розваг, години сімейного спілкування, сімейні посиденьки, вечорниці.
  Різдвяний вертеп «Щедрий вечір, добрий вечір», народознавче свято «У нас Великдень – милий гість» пройшли в Новоукраїнській бібліотеці; батьківська година «Батьки – перші вихователі дитячих душ», літературна сімейна гра «У променях жіночої любові» - Завидокудашевська бібліотека; сімейні свята «В океані рідного народу, відкривай духовні острови»,  «Жінка - трудівниця, жінка - чарівниця» - Криворізька бібліотека.
   В бібліотеках району протягом року відбудеться низка заходів:
 світлиця «Благословенне слово – мати», родинне свято «Дитинство – це я і ти», бенефіс читаючої сім’ї «Мама, тато, я – читаюча сім’я», години сімейного спілкування «Найкращі друзі – батьки», «Без сім’ї, немає щастя на землі», день дитячих розваг «Хай щастю дитини не буде кінця», літературна вітальня «Матусина вишня в саду», інші.

 Центральна бібліотека

Завидокудашевська сільська бібліотека

Святогорівська сільська бібліотека
Засідання сімейного клубу "Ліра"



Никанорівська сільська бібліотека

Новоторецька сільська бібліотека

 Новоукраїнська сільська бібліотека