13 травня 2017 р.

До Міжнародного Дня сім’ї та Дня матері в Україні

     Кожної другої неділі травня в Україні відзначається поважне свято – День матері, а також щорічно 15 травня відзначається Міжнародний день сім’ї. Ці свята найбільш зворушливі для кожного серця, тому що кожний з нас з дитинства несе в душі єдиний неповторний образ своєї мами, котра завжди зрозуміє, пробачить, і буде щиро любити свою дитину. Міжнародний день сім’ї має на меті підвищення статусу сім’ї та сприяє кращому розумінню її потреб, тому що родина є одним з інститутів суспільства.


    З нагоди цих свят в бібліотеках району організовано низку наочних та масових заходів: виставка-рекомендація «В сім’ї росте дитина» (Центральна бібліотека), календарні виставки «До Міжнародного Дня сім’ї та Дня матері в Україні» (сільські бібліотеки), година порад «Я і моя сім’я» (Центральна бібліотека), літературна година «Мамо, за Вас я Богу помолюсь!» (Завидокудашевська бібліотека), свято сім’ї «Тато, мама і я читаюча сім’я» (Криворізька бібліотека), поетичний етюд «За все, що маю, мама, дякую тобі» (Шилівська бібліотека), літературна година «Нехай вам любі, доля усміхнеться» (Новодонбаська бібліотека), родинне свято «Сімейні реліквії» (Святогорівська бібліотека), година спілкування «Родина – мій дім, мій оберіг» (Шилівська бібліотека), свято «Мама моя рідненька» (Золотоколодязька бібліотека), родинне свято «Мамо вічна і кохана» (Новоукраїнська бібліотека).

    Сім'я, як і матір, є основним елементом суспільства та берегинею людських цінностей, культури та історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку, і щоб ніякі мінливості долі не могли роз'єднати найдороще і цінне, що є в людини – її родину.