7 листопада 2018 р.

Мов джерельна вода, рідна мова моя

   9 листопада в Україні щороку відзначається День української писемності та мови. За православним календарем – це день вшанування пам'яті Преподобного Нестора-літописця. Дослідники вважають, що саме з преподобного Нестора-літописця і починається писемна українська мова.

     З нагоди цієї дати в бібліотеках району організовано: книжкові виставки «Мова українська-гордість моя» (центральна бібліотека),  «Мов джерельна вода, рідна мова моя» (Святогорівська бібліотека), «Українська мова: історія і сучасність» (Новоукраїнська бібліотека),  мовограй «Пізнаймо в серці рідне слово» (Світлівська бібліотека), година мовознавства «Мовні перлини» (Святогорівська бібліотека), урок мовознавства «Українська мова, барвінкова» (Шевченківська бібліотека), вікторина «Океаном рідної мови» (Нововодянська бібліотека), година цікавого  мовлення «Ти наше диво калинове, кохана українська мова» (Завидокудашевська бібліотека), мовна  вікторина «Мова моя – це душі джерело» (Новодонбаська бібліотека), мовний урок «Кохані звуки, рідне слово – моя сердечна українська мова» (Ганнівська бібліотека).