5 квітня 2019 р.

7 квітня – Всесвітній День здоров’я

     В рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я в бібліотеках районної ЦБС організовано низку заходів: виставка-порада «Здоров’я – мудрих гонорар» (Святогорівська бібліотека), інформаційна виставка «Мистецтво бути здоровим» (Вірівська бібліотека), уроки здоров’я «Здоров’я не все, але все без нього – ніщо» (Нововодянська б-ка), «Я хочу і можу бути здоровим» (Добропільська бібліотека), «Спорт – це сила, що дає тобі крила» (Швчеківська бібліотека),  урок-роздум «Цінність і неповторність людського життя»( Ганнівська бібліотека),  гра-подорож «Країна  здоров’я» (Новоукраїнська бібліотека).  


     Здоров’я – це дар космосу самій людині. Його треба шанувати, не втрачати, а примножувати. Дбаючи про своє здоров’я, ми дбаємо про здоров’я майбутніх поколінь усієї нашої української нації. Зберегти його допоможе здоровий спосіб життя.