6 листопада 2015 р.

День української писемності та мови

    Щорічно 9 листопада в нашій країні відзначається День української писемності та мови. Цього ж дня православна церква вшановує пам’ять святого преподобного Нестора-літописця, послідовника творців слов’янської писемності Кирила та Мефодія. Вважається, що саме з преподобного Нестора-літописця і починається писемна українська мова.
    З нагоди Дня української писемності та мови в бібліотеках району оформлено книжкові виставки: «Поетична, музикальна, мальовнича…» (центральна бібліотека), «Мова наша – серце наше» (Новодонбаська бібліотека), «Безцінна спадщина народу» (Святогорівська бібліотека), «Моя велична українська мова!» (Шилівська бібліотека), календарні виставки, тематичні полиці. Організовано масові заходи: Тиждень української писемності та мови «Рідної мови – чиста криниця» (Вірівська, Никанорівська сільські бібліотеки), свято «До мови доторкнімося серцем» (Ленінська бібліотека), поетичний вернісаж «О, мово моя, як спів солов’я» (центральна бібліотека), бібліографічний урок «Словники – скарбниця рідної мови» (Ганнівська бібліотека), година спілкування «Мово моя українська, мово моя материнська» (Криворізька бібліотека), літературний ранок «Моя мова барвінкова» (Святогорівська бібліотека) та інші.
     «Мова - це не просто спосіб спілкування, а щось більш значуще. Мова – це всіглибинні пласти духовного життя народу, його історична пам'ять, найцінніше надбання віків, мова - цеще й музика, мелодика, барви буття, сучасна художня інтелектуальна і мислительська діяльність народу». (О.Олесь).