18 березня 2015 р.

Я вибрала долю собі сама…

Я вибрала долю собі сама,
і що зі мною не станеться, -
у мене жодних претензій нема
до Долі – моєї обраниці.
Ліна Костенко

     19 березня виповнюється 85 років видатній український поетесі Ліні Костенко. Її знають, люблять і обожнюють мільйони людей в Україні, вона посідає перше місце в українській літературі останніх чотирьох десятиліть завдяки своїй сильній особистості, вмінню синтезувати у своїй творчості найкращі риси української поезії.
     З нагоди цієї дати в бібліотеках району організовано книжкові виставки «В часах перехідних і вічних» (центральна бібліотека), «Сяйво таланту і мудрості Ліни Костенко» (Добропільська бібліотека), тематична полиця «Майстриня української поезії» (Никанорівська бібліотека), книжкова викладка «Поезія – це неповторність» (Святогорівська бібліотека), календарні виставки в інших бібліотеках.
     Для різних категорій читачів підготовлено: літературну годину «Я вибрала долю собі сама» (Завидокудашевська бібліотека), поетичну подорож «Мадонна перехресть» (Золотоколодязька бібліотека), поетичний альбом «Я долю вибрала собі сама» (центральна бібліотека) та інші.
     Талант Ліни Костенко незаперечний, саме тому її поезії вражають кожного. Видатна письменниця торкається багатьох тем: це і вічні духовні цінності, краса життя і природи, перше і вічне кохання, роль митця в суспільстві, доля України.