6 квітня 2015 р.

Всесвітній день здоров’я

   Дата 7 квітня відзначена в календарях всього світу як Всесвітній День здоров’я. Традиційно, цей день присвячують  обговоренню важливих питань у сфері охорони здоров’я, проводяться заходи, спрямовані на поліпшення здоров’я сучасної людини. До цієї дати в рамках циклу заходів «Здоров’я – головний життєвий скарб» в бібліотеках району оформлено: виставку-експозицію «Піраміда здоров’я» (центральна бібліотека), книжкова виставка «Здоров’я – це скарб, цінуй його» (Ганнівська бібліотека), виставка-порада «Вчиться бути здоровими» (Завидокудашевська бібліотека), тематичні полиці, огляди літератури в інших бібліотеках.
   Здоров’я – це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Здорові люди здебільшого зрідка замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність. Інформація представлена в бібліотеках з книг і періодичних видань допоможе читачам, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалий час.