6 квітня 2016 р.

7 квітня – Всесвітній день здоров’я

     Кожен рік у всьому світі святкують Всесвітній день здоров’я. В цей день традиційно обговорюються найгостріші проблеми охорони здоров’я, що стоять сьогодні перед людством, проводяться заходи, які мотивують людей вести здоровий спосіб життя і приділяти більше уваги профілактиці захворювань. 
  В бібліотеках ЦБС до цієї дати оформлено: книжкова виставка «Здорова дитина – багата країна» (центральна бібліотека), виставка–огляд «Будьте здорові!», тематичні полиці, викладки літератури; організовано заходи: година здоров’я «В здоровому тілі – здоровий дух» (Святогорівська бібліотека), година спілкування «Обираємо здоровий спосіб життя» (Золотоколодязька бібліотека), огляд літератури «Здоров’я – головний життєвий скарб» (Завидокудашевська бібліотека), прес-мозаїка «СНІД – людство під загрозою» (Вірівська бібліотека) та інші.
     Здоров’я людини – це найцінніше, що є у нього. Ніщо не може зрівнятися з ним: ні багатство, ні положення в суспільстві, ні слава. Це справжня коштовність, подарована нам природою. Чоловік зобов’язаний берегти своє здоров’я з молоду, адже саме здорова людина формує сильну націю.