14 травня 2015 р.

День сім’ї

    Сім’я – це основа суспільства. Як у всьому світі, 15 травня українці відзначають Міжнародний день сім’ї. свято було засновано постановою ООН з метою звернути увагу на проблеми сім’ї, як базового осередку суспільства.
   З нагоди Міжнародного дня сім’ї в бібліотеках району організовано книжкові виставки: «Тільки родина, як зірка єдина» (Никанорівська бібліотека), «Моя сім’я – моя родина» (Ленінська бібліотека), «Я + Я = читаюча сім’я» (Святогорівська бібліотека); в інших бібліотеках – тематичні викладки, перегляди літератури, книжкові полиці.
     Серед масових заходів пройдуть: інформаційний діалог «Тато, мама, я – разом ми сім’я» (Добропільська бібліотека), народознавче свято «Жінка – трудівниця, жінка – чарівниця» (Криворізька бібліотека), родинне свято «Вінець творіння – сім’я» (Завидокудашевська бібліотека), година доброти «Сім’я – це радість»   (Святогорівська бібліотека), та інші заходи.
     З незапам’ятних часів сім’я була і залишається основою основ, як запорука продовження роду, виховання дітей, майбутніх громадян своєї країни.

Немає коментарів: