6 жовтня 2015 р.

Мій Добропільський край, моє ти Добре Поле

Бібліотеки районної ЦБС до 80-річчя заснування
Добропільського району

   2015 рік – ювілейний для Добропільського району. 80 років потому утворено Добропільський район. Відліком історії району вважається день, коли Президія ЦВК УРСР прийняла постанову про розукрупнення Постишевського (тепер - Красноармійського) району – 13 лютого 1935 року.
     З нагоди 80-річчя Добропільського району бібліотеками ЦБС сплановано цикл заходів «Наш край людьми багатий».
  Протягом року в бібліотеках оформлювалися книжкові виставки, перегляди і розкладки літератури: «Літературні обрії Добропільщини» -Світлівська бібліотека, «Шляхи становлення та розвитку району» Никанорівська бібліотека, «Краю мій, раю мій, земле моя» - Святогорівська бібліотека, «Мій край навік коханий!»- Добропільська бібліотека, «Гортаючи книжкові сторінки, ми подорожуємо по краю», «Сторінки історії Добропільського району», фотовиставка «Моє село – краплиночка на карті району» - Ганнівська бібліотека, «Чарівний –рідний серцю край» Ленінська бібліотеки, «Мій Добропільський край, моє ти Добре Поле», фотовиставка ветеранів та народних умільців «Наші люди – наша гордість» - Золотоколодязька бібліотека, «Краю рідний – Добре Поле» - Завидокудашевська  бібліотека, «Мій Добропільський край! Моє ти Добре Поле» Вірівська, Криворізька бібліотека, виставку вернісаж «Палітра рідної природи», - Вірівська бібліотека, виставка-хобі «А над Добрим полем українська вишивка пливе», конкурс дитячих малюнків «Мій рідний край де я живу» - Шевченківська бібліотека.
   До 80 річчя з виходу першого номера першої газети Добропільщини «Новий шлях» (попередні назви – «Сталінський шлях», «Шлях до перемоги», «Шлях перемоги»). Оформлювалися виставки «Світлий шлях «Нового шляху» - Никанорівська бібліотека, виставка-пошана «Шлях довжиною в 80 років» - центральна бібліотека.
    Крім того бібліотеками проводилися різноманітні масові заходи.
    У центральній бібліотеці – свято-вшанування краєзнавців-земляків «Тобі, Добропільщино, присвячується». До заходу оформлені книжкові виставки «Шана краєзнавцям-землякам» та «Мій Добропільській край! Моє ти Добре Поле!». В заході прийняли участь: заступник голови Добропільської райдержадміністрації Перекотій Н.П., керуючий справами районної ради Іватіна О.Ю., голова Добропільської районної громадської організації «Добре поле» Марченко Л.О.
  Багато цікавих заходів відбулося в сільських бібліотеках району: презентація відеоролика «Добропільщина моя, моя ти Батьківщина» - Криворізька бібліотека, година краєзнавства "Наш край людьми багатий і щасливий" – Світлівська бібліотека, «Я вырос здесь и край мне этот дорог», конкурс на кращого знавця «Добре Поле – перлина степу», інформаційні години «Цікаві факти про мій край». – Добропільська бібліотека, «Район від дня заснування до сьогодення» - Ленінська бібліотека, поетична година по творчості поета-земляка В.Руденко до 75-річчя  від дня народження «Співець рідного краю» -Никанорівська бІбліотека, поетична сторінка «Сторона отчая» - Святогорівська бібліотека, година спілкування «Мій край де я народилася і живу»,огляд періодичних видань «Це моє Добропілля – день новий зустрічає» - Криворізька бібліотека, історична година «Добропілля – як воно стало» - Нововодянська бібліотека.
    Вшанування ветеранів праці Н.Г.Калініченко мешканки села Новоукраїнка відбулося в Новоукраїнській бібліотеці. Привітали поважну жінку секретар Святогорівської селищної ради Т.Авраменко, працівники Святогорівського будинку культури, сільський бібліотекар; вечір-пошана Л.І.Савчук мешканки селища Шевченко «Знамениті наші земляки» -Шевченківська бібліотека; зустріч з ветеранами праці «Вони прославили наш край» за участю заступника Голови ветеранської організації району Л.В.Норовілової - Ленінська бібліотека;
Завершить низку заходів до ювілею району краєзнавча конференція «У літопис Добропільщини», яка відбудеться у центральній бібліотеці.